Friday, June 5, 2009

Temperamental Patience

My usually sweet Patience was very temperamental this morning when I rode her to work. Hmmm, maybe it's because she's been stuck in the garage for the past two weeks, or maybe, just maybe, Dave's Tramp spilled the beans. I'll bet that's it! While they were in the garage that bitch must have let it slip that I'm taking a road trip and leaving her home.
I better ride her as much as possible before I go so she doesn't get really mad! And so I don't go really insane!

10 comments:

Ronman said...

Leave it up to Dave's tramp to screw things up..........that damn home wrecker.........that's good stuff ma'am.

Ronman

FLHX_Dave said...

Hey now! Tramp isn't a shit disturber. The truth is just the truth, if patience can't handle the truth then it ain't nobody else's fault!

mq01 said...

thats soooo funny... Miss Bitch had the same kind of attitude, LOL! ride ride ride!!! and then enjoy AZ... :)

Baron's Life said...

hahaha so very funny...that bicth needs to be taught a lesson she won't forget, let's tie her up and bring the whips out..

Ann said...

Poor Patience. She's feeling left out. Ride her as much as possible til you leave, and then give her a nice bath when you get home. :)

Mastercheif said...

Why don't you rub her seat with Armorall and tell her it will be ok. It works on my wife!

IowaHarleyGirl (Stephanie) said...

Great Post! That darn Tramp...such a mean girl. Girls like that always make the nice girls cry! Just let her know you love her the most!

Baron??? Tie her up and bring the whips out? Dude...what are you into? LMAO!

RickNiekLikeBikes said...

IT IS insane not to ride her! Get goin lady!

Torch said...

Ya definitely gotta give her more attention.

Masterchief, That was way too funny, thanks for the tip, I'll have to try that!

Ride on,
Torch

蔡健雅Tata said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色